29 nov 2011

Crear prosperitat

Abunden les males actituds i els pensaments negatius al voltant dels diners que entrebanquen l’augment de la fortuna. Cada persona és responsable de la seva riquesa tan aviat com comprèn que els diners són una energia sotmesa al flux dels canvis i que, depenent de la seva pròpia opinió sobre ells, estableix una base que condicionarà la seva sort.

Tres idees nefastes que no atreuen diners:

* Els diners són dolents, bruts.

* Tota la gent rica és corrupta i menysprea els altres.

* Jo vull guanyar diners perquè m’ho mereixo més que aquells.

Aquestes idees estan contaminades, en el fons, per l’enveja i la creença “joc sóc millor que els altres”.

Ben al contrari, tres idees que ajudaran a crear prosperitat perquè es tracta d’afirmacions que busquen l’harmonia i postulen a favor de la part positiva de la consciència:

* Els diners són útils per a mi i els qui m’envolten.

* Sóc generós amb els meus diners.

* No envejaré la sort ni la fortuna de ningú. No jutjaré ningú perquè tingui més coses que jo ja que no conec realment aquella persona.

Efectivament, els diners són una energia que s’atreu amb l’actitud, una energia que –com a tal- hem d’ajudar a circular perquè no s’estanqui i bloquegi el nostre camí cap a la prosperitat.